NapiKamuhír

Pofátlan/szenzációhajhász (bulvár)hírek, címlapi elírások, figyelmetlenségek felkeresése, bemutatása, véleményezése.

Friss topikok

  • ordassy: Azért lecserélhetnénk egy értelmes szép magyar lányra ezt a kegyeletsértő, butácska, infantilis, l... (2013.05.19. 17:39) Suttyóság a Mokkában

VV Zsófi beteg volt, de szerencsére már újra vérzik

2012.04.02. 21:22 - NapiKamuhír

A Velvetről nem érdemes túl sokat beszélni, nagyjából a bulvár legalja, egy olyan oldal, ahová csak végső esetben teszem be a lábam, de persze szaros cipővel kell kijönnöm onnan. Éppen ezért nagyon ritkán képesek meglepni. Most sikerült. Ugyan már két hete szennyezi az internetet ez az írás, mégis csak most volt elég erőm hozzá, hogy alaposan végigolvassam, és véleményt alkossak róla.

Szóval „VV Zsófi újra rendesen menstruál”. Azon a szép pénteki napon, a hétvége közeledtével ennél csodálatosabb hírt nem is kaphattam volna. Annyira megörültem neki, hogy szinte örömmámorban úszva vertem a fejemet a falba, ezután pedig Wilson nevű röplabdámmal alaposan elbeszélgettem az élet értelméről.

Mint a cikkből megtudtam VV Zsófi „előző év őszén látványosan felpuffadt, és miután ez mindenkinek feltűnt, kénytelen volt megosztani a metamorfózis okát”. Sajnos nekem ez nem tűnt fel. Azon azért elgondolkodtam, hogy a „metamorfózis” kifejezést miért kell erőltetni egy olyan oldalon, ahol a látogatók IQ-ja az amőbákéval vetekszik.

De ez mindegy is, szerencsére VV Zsófi nyilatkozata megnyugtathatta a rajongókat. „Szerintem a szervezetem leeresztett vagy agyban rázódott helyre valami, de egy ideje rendben vagyok.” Ezt az alábbi módon fogalmaznám újra: Szerintem az agyam leeresztett, egy ideje rendben vagyok. Ezt követően még megtudhattuk, hogy egy éve nem dugja senki a leányzót, valószínűleg a cikkben található keléses kép sem fog a helyzeten segíteni. Kifejti azt is, hogy karácsonykor és szilveszterkor abszolút nem kereste meg senki az RTL-től, de annyira nem, hogy az már abszolút abszolút.

Sajnos még mindig nem tudom, hogy ki ez a VV Zsófi, de azért további sikeres menstruálást kívánok neki! 10/3

Az eredeti kamucikkért katt ide!

A bejegyzés trackback címe:

https://napikamuhir.blog.hu/api/trackback/id/tr54359614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása